Las Vegas - dag 2

1 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Gisterenavond geen puf om een verhaal te schrijven en foto's te posten. Dus hier komt het alsnog.

Gisterenochtend begonnen bij het bord Welcome to fabulous Las Vegas. nou wij waren niet de enigen 😁. Er stond een flinke rij in de volle zon. Maar je reis naar Las Vegas is pas compleet na deze foto. Dus we hebben keurig gewacht en aan het einde van de rij staat iemand die met jouw camera een foto maakt. Maar we hebben natuurlijk ook een selfie gemaakt.

Welkom

Daarna door naar het Shelby museum. Een klein maar zeer mooi museum. Veel auto's waren te koop maar helaas iets boven ons budget 😉. Er staat ook een video in de map video's voor een kleine impressie.

Shelby museum

Mooi!

Weer terug in de auto de navigatie ingesteld op de Count customs. Zij hebben een autoprogramma op Discovery channel. Leuk om te zien maar qua auto's niet helemaal onze stijl.

Count customs

Count customs

Tja.....

Ondertussen was de temperatuur flink opgelopen naar 113 fahrenheid (45 graden).

113 fahrenheit

Helaas kregen we een sms van de reisorganisatie Travel Trend dat ons hotel bij Yosemity wegens bosbranden dicht was. En in plaats van ons alternatieven te mailen moesten we zelf maar contact opnemen met de Amerikaanse reisorganisatie om het te regelen. Je kunt je voorstellen dat ik hier heel boos om was. Je betaald een kapitaal aan je vakantie en als er dan iets is dan mag je het zelf regelen. Maar ja, je hebt geen keuze dus wij zelf gebeld en werden gelukkig door ATI goed geholpen en binnen 1 uur hadden we alternatieven op de mail staan.

Wij hebben gelijk onze voorkeur doorgegeven aan ATI en een cc van deze mail gestuurd aan Travel Trend en ons reisbureau Travel XL. Ook hebben we Travel Trend een boze sms gestuurd en Travel XL een mail waarin wij onze ontevredenheid uiten over deze gang van zaken. Beiden hebben hier bijna 12 uur later nog niet op gereageerd. Schandalig vinden wij en dit zal na de vakantie zeker nog een staartje krijgen.

Na al dit gedoe was de energie even weg dus even niets gedaan en s'avonds zijn we nog even wat foto's gaan maken op de strip, de fonteinshow  bij het Bellagio gaan kijken (zie video in map video's) en een terrasje gepakt.

Las Vegas at night

Bellagio & Cesar Palace

Fonteinshow Bellagio

De strip

Gelukkig een goede nachtrust gehad en vanmorgen hadden we een bevestiging van ATI dat ons hotel voor vrijdag is geboekt.

Vandaag vertrekken we vanuit Las Vegas naar Death Valley. het enige  deel van de reis waar we een beetje tegenop zien. Maar wie weet vinden we het prachtig, dus wordt vervolgd.

1. Ellen:
    2 augustus 2018
    Tja we kennen het een beetje met de reis organisatie vanuit Noorwegen met de huur auto ze verdienen dik aan je en als je ze nodig hebt zijn ze er niet!!!erg jammer idd!