Los Angeles - 10 augustus

10 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag onze laatste dag in Los Angeles. Op het programma stond de studiotour bij Warner Bros en de Santa Monica Pier en als we tijd over over zouden hebben dan zouden we vast nog wel iets  verzinnen 😁.

Op weg naar Warner Bros eerst even gestopt bij een Target voor een usb stick. We hebben zoveel foto's gemaakt dat ze niet meer op onze macbook passen 😂. En als ze op de usb stick staan kunnen we ze in het vliegtuig bekijken of alvast bewerken.

Daarna op naar Warner Bros. we hadden bewust geen kaartjes online gekocht i.v.m. de verkeersdrukte. Uiteindelijk hebben we er bijna 2 uur over gedaan wat volgens de navigatie, bij normale drukte, in een uur gereden kon worden.

Uiteindelijk de tour van 1 uur gehaald. Was tof om mee te maken, je krijgt echt een blik achter de schermen en veel is niet wat het lijkt.

Kaartjes studiotour Warner Bros

Welkom bij Warner Brothers

Bord studio tour

Uiteindelijk kwamen we ook nij de set van Friends. Een van mijn meest favoriete series ever!

Friend stage waar alle afleveringen zijn opgenomen

Central Perk, Friends

Central Perk - binnen

Na de studiotour kwamen we in een soort museum waar allerlei spullen stonden uit het verleden.

Kleding “Rebel without a cause”

Terug in de auto en op naar Santa Monica. Ook hier weer heel veel vertraging op de weg 😩.

Welkom Santa Monica Pier

Selfie @ Santa Monica Pier

Pacific Park - Santa Monica Pier

Einde route 66 - Santa Monica Pier

Helaas was het ondertussen al weer bijna 18.30 uur. Dus niet echt tijd om nog ergens te stoppen omdat we met de normale LA drukte op de weg al snel 2 uur onderweg zouden zijn naar ons hotel. Dus wij de navigatie ingesteld op de beste sushibar van Los Angeles " Sushi Delight" om onze laatste vakantiedag goed af te sluiten.

Sushi Delight

De serveerster herkende ons van onze eerdere bezoeken en knoopte een praatje aan. Toen we vertelde dat we uit Nederland kwamen en dat wij vonden dat zij de beste sushi hadden in Californie was ze heel vereerd. En even later kwam ze een bord sushi van het huis brengen. En toen we naar huis gingen kregen we ook alle twee nog een petje mee van Sushi Delight 😂😂😂.

We hebben een geweldige laatste dag gehad maar vinden het ook weer heerlijk om naar huis te gaan!

1. Claudia:
    Goede terugreis.
    Wat een mooie verhalen, ervaringen.
    En de gelukkig hebben jullie de foto's nog hihi. Je kunt nooit teveel foto's hebben of sushi eten.
  2. Diann:
    11 augustus 2018
    Dat wordt een heel dik fotoalbum met heel veel mooie herinneringen. Fijn dat jullie die met ons deelden. Welcome Home!
  3. Simone:
    11 augustus 2018
    Leuk om zo ver weg zo dichtbij te voelen, en top om iedere dag weer uit te kijken naar jullie verhalen en foto,s... Een veilige en goede terugreis!