Van Cambria naar Los Angeles

8 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanmorgen rond 9.45 uur vertrokken vanuit Cambria. We hebben weer gekozen om via  de Pacific Highway (CA1) te rijden. Dan rijd je bijna constant langs de kust.

Onze eerste stop was Morro Bay. Hier ligt een 188 meter hoge rots bij de ingang van de haven.

Morro Beach

De volgende stop was Solvang, een plaatsje wat ze ook wel klein Denemarken noemen. Maar op een of andere manier zijn we van de CA1 geraakt en op Highway 101 terecht gekomen waardoor we Solvang helaas hebben gemist.

Uiteindelijk weer terecht gekomen op de CA1. Maar net voor Santa Barbara was een flink ongeluk gebeurt. Alle auto's die hiervoor geschikt waren mochten door een zanderige middenberm draaien om via de andere baan door te rijden. Toen was ik blij dat Marc een Chevrolet Tahoe had gekozen.
Santa Barbara was prachtig om te zien, veel Spaanse invloeden, mooie gebouwen en winkels.

Daarna kwamen we terecht in Malibu, drukbezocht plaatsje waar veel gesurft wordt.

Welkom in Malibu

Gezien de tijd toch weer gekozen om via Highway 101 naar ons hotel te rijden. Maar helaas reden we van file naar file.
Dus toen eerst een hapje gaan eten voor we zouden gaan inchecken.
En het eten was heerlijk.......ga je ooit naar LA dan is Sushi Delight een aanrader.
Sushi Delight

Uiteindelijk zijn we om 21.00 uur ingecheckt in ons hotel. Wij naar onze kamer en Marc ergerde zich al gelijk. Een lampenkap was beschadigd en zat scheef, in de badkamer hing de spiegel scheef. Ik was moe en dacht laat maar zitten. Maar Marc ging naar beneden om hier melding van te maken en hij kreeg dikke excuses en een andere kamer.

Dus wij verhuisden een verdieping hoger en tot onze verbazing hebben we een suite gekregen.

De ingang van onze kamer
Hotel Crown Plaza - inkom kamer

Vanuit de ingang naar de zitkamer
Hotel Crown Plaza - zitgedeelte

Van de zitkamer naar de slaapkamer
Hotel Crown Plaza - van zitgedeelte naar slaapkamer

De slaapkamer
Hotel Crown Plaza - bed

En de badkamer met ligbad
Hotel Crown Plaza - badkamer
Hotel Crown Plaza - badkamer ligbad

Dus ik ben heel blij dat Marc er iets van is gaan zeggen. Want dit is heerlijk vertoeven tijdens onze laatste dagen in Los Angeles.
Morgen gaan we er weer op uit, kijken of we zoveel mogelijk kunnen zien op onze laatste 2 hele dagen in Amerika.

1. Petra de Gier:
    9 augustus 2018
    Geniet er nog lekker van!! Je kan zelfs een lekker bad nemen Ingeborg :) :).
  2. Claudia:
    9 augustus 2018
    Wat gaat het toch snel allemaal.
    Nu ook af en toe de rust nemen hoor. anders ben je aan vakantie toe na deze vakantie.