Van San Francisco naar Cambria

7 augustus 2018 - Cambria, California, Verenigde Staten

Vanmorgen een beetje uitgeslapen en rond 9.45 uur vertrokken uit San Francisco richting Cambria.

Gekozen om via Highway 1, de weg die voor het grootste deel langs de mooiste kustlijn loopt, naar Cambria te rijden.

Onze eerste stop was het circuit van Laguna Seca. Blijft altijd tof om op een circuit te zijn 👍.

Laguna Seca - Ingang

Laguna Seca, circuit

Tja, deze spreuk past wel bij ons 😎

Life is better at the track

Vanuit Laguna Seca naar het beginpunt van de 17 mile drive gereden. Een prachtige route om te rijden met mooie uitzichtpunten. Helaas was het superdruk dus bij sommige punten was geen plaats om te parkeren en foto's te maken.

Onderweg gestopt voor een heerlijke lunch 😋

Lunch at 17 mile

Daarna de 17 mile afgereden. De meeste foto's zijn gemaakt met de spiegelreflex camera dus wordt vervolgd.

The Lone Cypress -17 Mile drive

Mooi uitzicht

Uiteindelijk zijn we om 19.30 uur aangekomen in ons hotel in Cambria. Daar stond een bankje met een mooie spreuk.

Bankje met mooie spreuk

Morgen rijden we langs de kust  naar Los Angeles en blijven daar nog een paar dagen om uit te rusten. De roadtrip was erg mooi maar ook erg vermoeiend. Vooral voor Marc die steeds gereden heeft. Je rijd 400 km, stopt onderweg om van alles te zien, overnacht en rijd de volgende dag weer door. De volgende reis plannen we iets meer rustmomenten in. We kijken er naar uit om Los Angeles nog te bekijken. Op de lijst staat natuurlijk Hollywood, Santa Monica Pier, Beverly Hills, Venice Beach. We kijken wel waar we aan toe komen.

1. Ellen:
    8 augustus 2018
    Mooie maar vermoeiende reis!snap ik wel je wil zoveel mogelijk zien!ben benieuwd wat je van l.a vindt!!!!dat vond ik geweldig!en welk hotel je daar hebt!wij zaten aan een prachtig strandje!verl plezier nog😎
  2. Kim:
    8 augustus 2018
    Geniet nog van jullie laatste dagen en een goeie reis terug alvast 😘
  3. Diann:
    8 augustus 2018
    Wat een mooie reis... Geniet van al het moois en straks een weekje vakantie nemen om uit te rusten🙃
  4. Sietske:
    8 augustus 2018
    Wauw zeg jullie zullen thuis nog bij moeten komen van jullie drukke vakantie 😉