Van Bryce Canyon naar Las Vegas

31 juli 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg vertrokken uit Bryce Canyon. Het was koud, zo'n 57 graden fahrenheit (13,8 graden celsius).

De planning was om vanuit Bryce eerst een stop te maken in Zion en dan door te rijden naar Las Vegas. Maar helaas was de weg afgesloten en zouden we 140 mijl om moeten rijden om daar te komen.  Gezien de tijd hebben we toen helaas besloten om Zion over te slaan en door te rijden naat Las Vegas.

Eenmaal aangekomen in Las Vegas was onze eerste stop de Las Vegas Motor Speedway. Wij een rondje rond het circuit rijden om te kijken of we een mooie foto konden maken totdat we staande werden gehouden door de security.

Wij uitgelegd dat we uit Nederland kwamen en graag wat foto's wilde maken van het circuit. Deze aardige man vond het zo leuk dat wij uit Nederland kwamen want " he loves Holland" dat hij zei " follow me".

En toen bracht hij ons naar het binnenterrein van het circuit waar we op ons gemak foto's mochten maken. Het valt ons op dat alle Amerikanen die wij hebben ontmoet zo vriendelijk en behulpzaam zijn.

Las Vegas Motor Speedway

Las Vegas motor Speedway - on track

Vanuit het circuit doorgereden naar ons hotel " Excalibur". En dan lijkt het net of je in een of andere sprookjeswereld terecht komt. De gekste gebouwen zie je staan, te bizar voor woorden.

Na het inchecken de strip op. Ondertussen was het 105 fahrenheit (40,5 graden celsius). Hier een foto van ons voor ons hotel.

Selfie met ons hotel op de achtergrond

Hier een kleine impressie en ook heb ik 2 video's geupload in de map video's.

M&M store on the strip

The strip overdag

Excalibur at night

En wat je dan allemaal tegenkomt in die hotels 😁

High heels

S'avonds nog sushi gegeten bij Sake Rok. Een hele hippe tent met een DJ, gave muurschilderingen en lekkere sushi.

Sushi at Sake Rok

Morgen staat een bezoek aan Hoover dam op het programme, een bezoek aan het Shelby museum en misschien stoppen we nog even bij de Count Customs. En s'avonds natuurlijk nog genieten van het gekkenhuis van Las Vegas 😉.

1. Claudia:
    1 augustus 2018
    Wat gaaf allemaal... veel plezier..
  2. Kim:
    1 augustus 2018
    Heerlijk jullie verhalen! 😀 And nice shoe 😁👍
  3. Diann:
    2 augustus 2018
    Wat een geweldige plaatjes!
  4. Sietske:
    8 augustus 2018
    Wauw dat is een leuk hotel!!!!