Van Fresno naar San Francisco

4 augustus 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We hadden een prachtig hotel in Fresno, Homewood Suites by Hilton. Echt een aanrader en niet duurder als een Best Western Hotel.

Homewood Suites bh Hilton

S'avonds heerlijk sushi gegeten bij I Love Sushi in Clovis. Bijzonder dat ze hier zo'n andere sushi combinaties hebben als in Nederland.

I Love Sushi, Fresno

Zaterdag 4 augustus vertrokken richting San Francisco. Onderweg 2 stops gemaakt. Een bij de Tesla Fabriek in Fremont en een bij Apple. Alles echt op zijn Amerikaans.....Groot!

Tesla fabriek Fremont

Apple visitors center

Uiteindelijk aangekomen in ons Hotel in San Francisco. We zitten heel centraal dus dat is fijn. S' avonds nog een foto gaan maken van de Golden Gate Bridge. Deze foto is genomen met mijn iPhone dus niet de beste kwaliteit.

Golden Gate Bridge at night

Selfie at Golde Gate Bridge

En toen was de energie erop, lekker naar het hotel om te slapen en zondag 5 augustus vroeg op voor een bezoek aan Alcatraz.