Van Scottsdale naar Flagstaff

27 juli 2018 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag stond een bezoek aan Penske Racing Museum  in Phoenix op de planning. Een klein museum maar zeker de moeite van een bezoek waard. We wilden eigenlijk ook Phoenix International Speedway bezoeken maar deze was helaas niet open.

Na de lunch vertrokken naar Flagstaff. Volgens de navigatie een rit van 2,5 uur maar i.v.m. een file hebben we 2 uur vertraging gehad. En op ongeveer een half uur van onze eindbestemming kregen we noodweer. De regen kwam met bakken uit de hemel en het wegdek was superslecht. Op dat soort momenten ben ik zo blij dat Marc autorijd! Hadden we gisteren een temperatuur van 120 Fahrenheit (49 graden celcius) was het nu nog maar 60 Fahrenheit (15,5 graden celcius). Dus na het inchecken een spijkerbroek en een shirt aan en op weg naar het centrum van Flagstaff. Een gezellig oud en sfeervol stadje met veel Route 66 kenmerken. Lekker een hapje gegeten en wat rond gewandeld. Morgen gaan we nog terug om wat foto’s te maken.

En zo vliegen de dagen voorbij. Morgen vertrekken we richting de Grand Canyon. Hier kijk ik erg naar uit! Dus hopelijk voldoet het aan mijn verwachtingen.

Gevel Penske museum

28 juli 2018
    Wat een temperatuurverschil! Wel ff lekker afgekoeld 😁. Slaap lekker🙋🏼‍♀️
  2. Claudia:
    28 juli 2018
    Wat heerlijk om zo mee te kijken.😍 Wel lekker denk ik dat het wat koeler is.