Route 66 dag 2, Indianapolis Motor Speedway

10 augustus 2022 - Speedway, Indiana, Verenigde Staten

Om na de vliegreis tot rust te komen hebben we ervoor gekozen om 3 dagen in Chicago te blijven. Vandaag, 10 augustus, stond een uitstapje gepland naar de Indianapolis motor speedway gepland. We hebben de tour gedaan en het museum bezocht. Het was een mooie ervaring. S’avonds nog wat rond gewandeld in Chicago, we zitten met ons hotel in een hele prettige buurt met op een paar minuten wandelen leuke terrasjes.

Al met al een leuke maar vermoeiende dag geweest, morgen is alweer onze laatste dag in Chicago dus dan gaan we wat meer van de stad verkennen en een beetje shoppen.

Indianapolis motor speedwayIndianapolis motor speedwayIndianapolis motor speedwayIndianapolis motor speedwayIndianapolis motor speedwayIndianapolis motor speedwayIndianapolis motor speedwayIndianapolis motor speedwayIndianapolis motor speedwayIndianapolis motor speedwayIndianapolis motor speedwayMagnificent Mile ChicagoMagnificent Mile ChicagoThe Whitehall Chicago

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Diann:
    11 augustus 2022
    Wat ontzettend leuk om jullie weer te volgen Ingeborg en Marc.
    Dat wordt vast weer genieten!
    Groetjes,
    Diann
  2. Sietske:
    11 augustus 2022
    Oh wat leuk al jullie reisverhalen weer te mogen lezen!!!!!
    En wat 'n mooie foto's alweer!!! Geniet er lekker van!