Route 66, dag 13, Las Vegas (Nevada)

21 augustus 2022 - Las Vegas Strip, Nevada, Verenigde Staten

Wat fijn om naar al die lange ritten een paar dagen op dezelfde plaats te blijven. Dit is onze 2e dag in Las Vegas en de dag is anders gelopen als gepland.

Omdat we vandaag geen wekker hoefde te zetten en onze kamer super verduisteringsgordijnen heeft werden we pas laat wakker. Uiteindelijk gingen we rond 11.30 uur ontbijten.
We kozen voor een restaurant in ons hotel waar ik een french toast met fruit had en Marc een Turkey sandwich. De prijzen zijn hier absurd maar het was er lekker.

Daarna rondgelopen in het hotel, er is een of ander hardrock concert in het hotel dit weekend en er lopen veel bijzonder geklede mensen rond.

S’middags nog wat geshopt, over de strip gereden met de auto en de airco aan, want met 105 Fahrenheit (40,5 graden) is dat overdag de beste manier en onderweg gestopt bij Het Las Vegas Sign voor de standaard toeristen foto.

S’avonds wederom gekozen voor een restaurant in ons hotel, Fuhu, een Oosters restaurant. We hebben een Miso soep op, black pepperbeef, 2 sushi signature Rolls en gebakken rijst met zeevruchten. En wat was het hier lekker, wederom absurd duur maar wat hebben we ervan genoten.

Na het eten nog een blokje om en even bij de ‘buren’ gaan kijken, het Circus Circus casino. Mijn God, wat een vergane glorie was dat zeg, oud en versleten, wat een verschil voorbij ons hotel en casino.

En nu zijn we terug op onze kamer, morgen de laatste dag in Las Vegas en dan wil ik echt naar de Hoover Dam en Oud Las Vegas.

Wally’s, ontbijt/ lunch, de Turkey sandwichWally’s, ontbijt/lunch, french vanilla toast met fruitHilton resorts World Las VegasHilton resorts World Las VegasHilton resorts World Las VegasHilton resorts World Las VegasHilton resorts World Las VegasHilton resorts World Las VegasLas Vegas SignBij de lift van het Hilton Resorts WorldFuhu, On my CaliforniaFuhu, chili tuna 2.0Fuhu, Signature black pepper beefSamen genieten bij FuhuCircus Circus