Route 66, dag 3, laatste dag Chicago

11 augustus 2022 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Vandaag onze laatste dag in Chicago, morgen gaan we Route 66 rijden. We hebben genoten van ons verblijf in The Whitehall Chicago. Dit hotel ligt in een mooie wijk genaamd de Magnificent Mile,  met veel winkels en restaurants.
Vandaag hadden we een relaxdag ingepland voordat we aan onze 4000 kilometers gaan beginnen.

Dus vanmorgen eerst ontbeten bij de IHop, een echt Amerikaans restaurant waar de porties enorm zijn (ik heb mijn ontbijt gewoon niet opgekregen). Daarna doorgereden naar een Premium Outlet om nog wat spullen aan te schaffen voor de reis en nog wat spullen gewoon voor de heb. De koffer zat bijna vol 😬.

Op weg terug naar Chicago gestopt bij de Longhorn, een heel goed steakhouse waar we hebben genoten van een goed stukje vlees.

Onze laatste stop van vandaag was bij de Navy pier voor een uitzicht op de Skyline van Chicago en ondertussen genieten van de muziek, gezelligheid en sfeer.

Chicago is echt een superleuke, gezellige, mooie stad waar een fijne vibe hangt. Eigenlijk is 3 dagen veel te kort om hier te zijn.

Ontbijten bij de IHopOntbijten bij de IHopShoppen bij Premium Outlet ChicagoLonghornLonghornLonghornSamen met de rentallSky line Chicago vanaf Navy pier ChicagoSky line Chicago vanaf Navy pier ChicagoNavy pier ChicagoNavy pier ChicagoSky line Chicago vanaf Navy pier ChicagoSky line Chicago vanaf Navy pier ChicagoSky line Chicago vanaf Navy pier Chicago

1. Ellen:
    13 augustus 2022
    Wat een stad!
  3. Chantal:
    17 augustus 2022
    De longhorn zit ook gewoon in Best, had je niet zo ver voor moeten vliegen hoor , hahaha!