Route 66, dag 16, Los Angeles (Californië)

25 augustus 2022 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Heerlijk om nog een dagje extra in Los Angeles te blijven. Vanmorgen heerlijk uit kunnen slapen, wederom met dank aan de goede verduisteringsgordijnen.
Om 11.00 uur zaten we in de auto op weg naar Foose Design in Huntington Beach. Foose is jaren op tv geweest met het programma Overhaulin, hij restaureert oude wagens tot plaatjes. We zijn hier 4 jaar geleden ook geweest en vonden het de moeite waard om nog een keer terug te gaan.

Daarna gestopt voor een lunch en doorgereden naar de pier van Huntington Beach, heerlijk over de pier gewandeld, wat winkeltjes gekeken en genoten van een Starbucks iced caramel latte. Huntington Beach is een leuke, mooie en schone stad met veel terrasjes en gezelligheid.

Vanuit Huntington Beach zijn we een stuk over Highway one langs de kust gereden en zo terug richting Los Angeles. Onze laatste stop was wederom bij Sushi Delight om de vakantie af te sluiten met de beste sushi in Los Angeles.
We werden weer hartelijk verwelkomd, hebben heerlijk gegeten en kregen alle twee een petje mee van Sushi Delight omdat ze het zo waardeerden dat we na 4 jaar weer twee keer terug zijn gekomen.

En nu is het bijna 22.45 uur in Los Angeles, het is hier 9 uur vroeger als in Nederland. We gaan zo slapen want morgen vliegen we terug naar Nederland. Onze eerste vlucht gaat om 12.00 uur in de middag, dus 21.00 uur Nederlandse tijd en we landen, als alles meezit, om vrijdagochtend 26 augustus om 10.20 uur op Schiphol.

Een geweldige, mooie, vermoeiende vakantie met heel veel prachtige herinneringen is voorbij gevlogen. Maar dit gaat zeker niet onze laatste reis naar Amerika zijn, want wij vinden het hier geweldig!

Foose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachFoose Design, Huntington BeachHuntington BeachHuntington BeachHuntington BeachHuntington BeachHuntington BeachSushi Delight3D79DAE0-8849-413A-B267-A6538BA2C9E619046769-AC39-43A5-9670-9AC6B75BB07577544331-D927-409B-BCE5-7F06ED7CA85ESushi Delight

1. Moniek:
    25 augustus 2022
    Een hele goede reis! Het was erg leuk om jullie zo te volgen. Tot snel voor een borrel in de Schootakkerstraat!
  2. Claudia:
    25 augustus 2022
    Leuk om jullie verhalen te lezen. Goede terugreis.
    Wij genieten nog een paar dagen in kroatie. Wij komen maandag terug.
  3. Sietske:
    26 augustus 2022
    Wat vliegt z’n vakantie voorbij zeg! Leuk om steeds jullie vakantieverhalen Sochtends te lezen, heerlijk!
    Jullie zitten alweer in het vliegtuig en over paar uurtjes weer terug in Nederland!
    Kunnen jullie nog lekker genieten van het mooie weer hier!
    Tot gauw!