Route 66, dag 15, Las Vegas (Nevada) naar Los Angeles (Californië)

23 augustus 2022 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanmorgen later vertrokken uit ons hotel in Las Vegas als gepland. We zouden via de snelweg rechtstreeks naar Barstow (Californië) rijden en daar Route 66 weer oppakken.

Maar om een lang verhaal kort te maken, het laatste deel van de Route 66 reis was een beetje teleurstellend. Vooral het stuk bij Los Angeles, het was zo druk en van stoplicht naar stoplicht rijden en bij de bezienswaardigheden kan je niet eens even stoppen voor een foto.
maar we hebben onderweg wel lekker geluncht bij een echte diner, Richies in Victorville. Gelukkig kon je hier ook wat gezondere opties kiezen.

Uiteindelijk arriveerde we rond 19.45 uur bij het eindpunt op de Santa Monica Pier.
Het parkeren van de auto wilde niet lukken omdat de 1e parkeergelegenheid om 20.00 uur ging sluiten. Toen naar de volgende parkeergelegenheid en daar moesten we 15 dollar betalen om de auto even te parkeren. Maar dat hebben we toch maar gedaan  want we wilde natuurlijk wel de foto met het end of the trail bord.
Maar wat ben ik blij dat Marc al deze mijlen heeft gereden, ik vind auto rijden in Nederland al niet fijn, laat staan in de hectiek hier!

Na het maken van de eindfoto zijn we doorgereden naar Sushi Delight, deze sushibar hebben we 4 jaar geleden op advies van de hotelreceptioniste ontdekt en wij vonden de sushi hier geweldig. Dus nu even kijken of het nog steeds zo lekker was en ze hebben ons niet teleurgesteld, het was weer fantastisch.

Uiteindelijk na een lange dag ingecheckt bij ons Hotel, Homewood Suites bij Hilton. We zitten dichtbij het Vliegveld wat fijn is als we donderdag terug naar huis vliegen.
Maar eerst gaan we morgen uitslapen en nog een beetje genieten van de omgeving.

Richies diner in VictorvilleRichies diner VictorvilleRoute 66 op de wegEnd of the trail @Santa MonicaWe hebben het gehaald, het eindpunt in Santa MonicaRainbowrol @sushi delightDragon rol @sushi DelightCrabby Salmon rol @sushi DelightDynamite rol @sushi DelightHomewood Suites by Hilton Los Angeles

1. Sandy:
    24 augustus 2022
    Weer een hele ervaring rijker, geniet van jullie laatste dag daar en voor morgen alvast een hele goede terug reis! xxx
  2. Moniek:
    24 augustus 2022
    O donderdag alweer... geniet van jullie laatste dag!! En die sushi ziet er geweldig uit!
  3. Claudia:
    24 augustus 2022
    Wat een mooie reis weer. Geniet nog even en kom dan met mooie herinneringen weer thuis.
  4. Marietje:
    24 augustus 2022
    Wat een geweldige reis, geniet van de laatste dagen daar. En een veilige reis naar huis