Van Page naar Bryce Canyon

30 juli 2018 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Vanmorgen vertrokken richting Bryce Canyon. Na een paar kilometer reden we de staat Utah in.

Welkom in Utah

Onderweg was het 91 fahrenheit (32 graden celsius) totdat we een regenbui kregen en het afkoelde naar 56 fahrenheit (13,3 graden celsius). Het kwam werkelijk met bakken uit de hemel, een filmpje heb ik geupload bij mijn video's.

Onderweg een stop gemaakt in het stadje Kanab, ook wel little Hollywood genoemd. Hier zijn veel westernfilms opgenomen. Hier hebben we alleen foto's genomen met de spiegelreflexcamera dus die kan ik hier niet posten.

Onderweg naar Bryce kwamen we langs zulke mooie rotsen, dat we even moesten stoppen voor een foto.

Van Page naar Bryce Canyon

Eenmaal aangekomen in ons hotel snel ingecheckt en vertrokken naar Bryce Canyon. Helaas miezerde het nog steeds.

Ingang Bryce Canyon

Gelukkig werd het snel droog en hebben we optimaal kunnen genieten van al het moois. Hier volgt een kleine impressie en bij video's heb ik een filmpje geupload van het Amfitheater.

Bryce Canyon

Bryce Canyon, Natural bridge

Bryce Canyon

In het park ook nog een selfie gemaakt 😁

Vrienden at Bryce Canyon

Eenmaal terug in het hotel lekker een stukje vlees gegeten

Prime rib

En dan is er weer een dag voorbij gevlogen! Morgen zijn we alweer een week in Amerika.  Dan vertrekken we naar Zion national park en daarna rijden we door naar Las Vegas.

1. Ellen:
    31 juli 2018
    Wauw wat een belevenis allemaal hè!en het circus moet nog beginnen in las Vegas.
    Ben benieuwd wat je daar van vind!
    Ik keek er mijn ogen uit!