Van Flagstaff naar de Grand Canyon

28 juli 2018 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

Vanmorgen eerst in Flagstaff nog wat foto’s gemaakt en daarna vertrokken naar de Grand Canyon. Na de droge dorre wegen tussen Los Angeles en Scottsdale was dit een verademing. Prachtige wegen en veel groen. Helaas zagen we in de verte ook bosbranden. En vandaag hoorde we dat op de North Rim 568 acres in brand staan door blikseminslag. En dat is hier ook op de South Rim goed te zien.

Maar mensen, wat is de Grand Canyon mooi, echt iets om op je Bucketlist te plaatsen. We hebben veel uitzichtpunten bezocht en ze zijn allemaal prachtig! Denk dat we wel 250 foto’s hebben gemaakt. Dus dat wordt straks nog moeilijk kiezen voor ons fotoalbum 😬.

Helaas viel de zonsondergang op de Canyon tegen, het was te bewolkt. Dus nu duimen dat de zonsopkomst morgen wel mooi gaat zijn. Hiervoor moeten we wel vroeg uit bed want de zon komt om 5.30 uur op.

Aangezien de WIFI hier waardeloos is zal ik de foto’s van Flagstaff en de Grand Canyon morgen posten.

Morgen staat een rit van 2,5 uur van de Grand Canyon naar Page op de planning. Op onze to do list staat een rondleiding in Antelope Canyon, de Horseshoebend en als er nog tijd is Lake Powell. Dus wordt vervolgd.

Route 66 Flagstaff

Oud locomotief Flagstaff

Grand Canyon 1

Grand Canyon 2

Grand Canyon 3

Marc & Ik, Grand Canyon

1. Kim:
    29 juli 2018
    Klinkt allemaal erg goed, behalve de bosbranden dan. Zo zonde.. Ben erg benieuwd naar de foto's van de Grand Canyon! Enjoy!
  2. Sietske:
    8 augustus 2018
    Wauw wat een mooi uitzicht!!!!